god morgon världen



Så här ser det alltså ut när man inte gör mycket annat än äta, sova, plugga och träna lite grann. Bilden är från sent i går kväll när jag suttit med min uppsats i ett par timmar. Saker överallt. Har gått igenom formatet och skrivit nästan hela diskussionen. Har en liten bit kvar på den + sammanfattningen och lite korrekturläsning. Hinner nog inte lämna in den till läraren idag eftersom hon vill ha den i pappersformat och inte elektronsikt format. FÅr överlämna den på tisdag vid seminariet.

Har idag hunnit röja lite grann på skrivbordet i alla fall. Ska skriva klart det sista nu och sen fixa lite ärenden. Köpa en hatt till morgondagens båttur tror jag. Bl.a. Kanske blir styrketräning i eftermiddag. Måste lista ut om det är halsen eller munnen jag har ont i. Inte träna med halsont.

Hoppas på lite social liv ikväll också. Hade varit trevligt för omväxlings skull.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0