Rapportskrivning.

Sitter och försöker bli klar med min rapport om ämnesövergripande undervisning och tematiskt arbetssätt. Lättare sagt än gjort men nu har jag i alla fall kommi en bit på vägen. Laddade med en morgonpromenad med hunden och grym frukost. Fortsatte sedan med kaffe ur en av favoritmuggarna.


Tycker att den är grymt fin. Dessutom är det en s.k. termomugg, så man bränner inte fingrarna av sig när man håller i den. Säljs i två-pack, jag har denna och en till. Nu har ytterligare två kommit till butiken.


Denna och en till mugg kommer förhoppningsvis snart att finnas i mitt köksskåp. :)

Bilder från Cervera.

Nog pausat, dags att återgå till rapporten ytterligare en timme.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0