Onsdagssimning

Tänkte köra ett livräddningspass på förmiddagen men eftersom jag precis anmält mig till KSLS masters-grupp så stack jag dit på kvällen istället för att köra lite testlopp inför masters-SM som gå av stapeln i Kristianstad 16-18/3.

Passet blev följande:
Insim: 200 frisim, 200 medley, 100 bröstsim
1000 meter blandad teknik, mycket 25or, mycket fokus på frisimsarmtaget under vattnet.
Testlopp (med lite lugn simning efter ett par av dem):
50 bröstsim
100 bröstsim
50 fjäril
50 frisim
200 frisim
100 frisim
(Efter sista loppet var jag riktigt trött, sweet!)
Avsim: 300 meter
= 1h 45min, 2550meter.

Blir antagligen de sträckorna på masters-SM med tror jag. Fast då har jag 1,5 dag på mig istället för 30 minuter haha så tiderna ska man väl kunna slå då. Det får bli tävlingens målsättning i alla fall. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0