Ny vecka - nya tag.

I torsdags blev det som planerat ett simpass med KSLS. MAX-simning som vanligt, bra grejer. :) Den här gången var det 7 varv av: 75 frisim, 50 frisim, 25 fjäril. Frisim kändes helt okej, även om jag var rätt död i kroppen sen onsdagens dubbelpass, men shit vad klen man är på fjäril! Tur jag inte behöver tävla så mycket i det. ;)
 
Avslutade vardags-veckan med ett pass på gymmet på fredagen. Det är så himla gött att åka dit efter jobbet på fredagen, en riktigt bra start på helgen. Körde både stryka och kondition. Tuffa pass onsdag, torsdag och fredag resulterade i en BRUTAL träningsvärk på lördagen. (Martin fann det himla roligt att gå runt och trycka på mina ömmande muskler och se mig lida, den lille sadisten.) Men tog mig i alla fall ut på en morgon-PW med hunden. Brukar vara ett bra sätt att mjuka upp kroppen.
 
I övrigt har helgen varit en vilohelg. Skulle ha simmat i söndags, men jag kändes mig trött och sliten så valde att stanna hemma och umgås med sambon och vovven. Tror det var ett bra dag, kändes bättre i kroppen i morse. Ibland måste man lyssna på kroppen, det gäller bara att avgöra när den är sliten och när den är lat. :)
 
Idag har jag varit hos Johan på Fitness For Life igen. Vi testade flera olika övningar, bland annat med TRX. Testade även stabiliteten och det verkar gå framåt. Härligt! :) Ska fortsätta göra mina dagliga övningar, kan nog bli lite bättre på det till och med. Annars är det som vanligt mycket jobb, men jag försöker att inte jobba så mycket på helgen numer, man måste vila lite för att orka med också.
 
I helgen är det träningsläger. Ser verkligen fram emot det. Således blir det vilodag på fredag. I övrigt simning tisdag och torsdag samt gymmet på onsag är det tänkt. Och så massa jobb såklart.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0