Tuff tisdag

Upp 5.15 för powerwalk som vanligt. Mörkt ute på morgnarna nu. Reflexväst på både mig och hund. Men fortfarande lika najs. I alla fall när man väl kommit utanför dörren.

Tisdagar är min lediga dag (jobbar 50%) så då kan man passa på att vikariera lite för extra inkomst. Idag blev det både som lärare och på badet. Gött att jobba, men nu är jag rätt trött. Hundpromenad, lite kvällsmat och sen sängen.

Blev (förutom bevakning) en simskola idag också. Riktigt roligt! Men ändå nöjd med att jag inte längre jobbar med det VARJE lördag-förmiddag.

Imorgon är det jobb som vanligt. Blir nog att stanna kvar ett tag efter mina lektioner och få undan lite planerande och annat fix. Sen en tur till gymmet! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0