Träningsplanering vecka 8

Sportlov = lite mer tid för träning även om jag jobbar hemifrån på mina lediga dagar.
Plus träningsläger i helgen.Så det kan nog bli en bra vecka.
 
Så här ser veckans träningsplanering ut:
 
Måndag:
Träning med PT-Johan (blev tufft pass i crossfitinspirerad cirkelform). 55 min.
Det blev även lite muskelåterhämtning på kvällen med spikmatta och stretching. 40 min.
 
 
 
Tisdag:
Simning med KSLS. Special, sprint.
 
Onsdag:
Simning med KSLS masters. Tufft syrapass!
Ev. lite stabilitetsträning också.
 
Torsdag:
VILODAG
 
Fredag - Söndag:
Träningsläger med försvarsmakten. Precis fått schemat och det blir 1-2 pass i vatten och 2-3 pass på land.
 
Tänkte hinna med lite träningsplanering / teori på min långa tågresa till och från Stockholm också!
 
 
          
Inspiration!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0