Så länge du är med mig.

SÅ fint:

"Det gör inte ont när jag faller från en barstol
Och det gör inte ont om det piskar ett regn eller bränner en sol

Det gör inte ont att jag kom på andra plats
Och det rör mig inte alls om det är dag eller natt

Det gör inte ont att inte leva i Slas
Och det gör inte ont att inte leva i Sture Dahlström

Det gör inte ont efter tre dar på golvet
Det som är skrivet är skrivet och livet är livet

Det gör inte ont när hösten kallar
Och det gör inte ont när kicken skallar

Det gör inte ont
Det gör inte ont

Det gör inte ont alla mil jag vandrat
Det gör inte ont med vänner jag lämnat
Det gör inte ont att få skiten i sig
Det gör inte ont så länge du är med mig

Så länge du är med mig..."

www.hakanhellstrom.com

Gammla fina minnen från fin konsert med fin artist och fina vännen Lina som sällskap. Fin kväll helt enkelt. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0