Armar som bly.

Som vanligt: Jag hatar dessa söndagar. Sambon på väg på jobbet igen, inte roligt att vara själv. Men jag brukar i alla fall få mycket gjort, vilket behövs just nu. Har två tentor och en uppstats inom typ två veckor samt att jag tänkte "förträna" ordentligt nu veckorna innan jul, så jag kan kränga julmat med gott samvete. :)

Idag har det putsats fönster och adventsljusstakar och stjärna är framtagna. Riktigt mysigt här hemma. Men väntar lite till innan tomtarna får lämna kartongen. Vi var också duktiga och satte in dynorna till utemöblerna, krukor och grillen i garaget. Inte en dag för tidigt.

Efter att M. begett sig mot Oslo har jag faktiskt hunnit plugga lite och tagit mig ett pass på gymmet. Tränat biceps, triceps och underarmar. Mina armar känns som bly nu, men skönt ändå. :) Ska ta och värma mig en fryspizza och se på Eragon som jag spelade in igår. Grym film tycker jag. Inte M. Sen blir det sängen och läsa i min tyska bok "Tonio Kröger". Belv en ganska okej söndag ändå. :) Hoppas bara jag orkar lyfta maten till munnen, hehe.



                                                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0