Tillbaka på Amf 1

Jaha, då var man tillbaka på sitt f.d. andra hem; Amf 1. Platsen som fick 7 månader av mitt liv. Tänk att det redan har gått 3 år sen MUCK. Har sjukt mycket roliga minnen därifrån. Tyvärr skriver jag på min lilla dator så har inga bilder från den bilden att bjuda på för att förgylla inlägget.

Det ska bli riktigt skönt att komma i bassängen imorgon och få rensa huvudet från allt vad tyska heter. Har varit himla mycket med det på sista tiden. Kommer nog vara så fram till mitten på december, men sen ska jag ha en månad ledigt, vilket ska bli sååå skönt.

Hoppas att armen fungerar lite bättre imorgon, blev rätt stel av den där Svininfluensa-sprutan, ont gör det med. Men har sluppit feber och illamående som flera har råkat ut för.

Nästa helg bär det av till Warendorf i Tyskland för tävling. Längtar. Ska bli grymt kul. Tyvärr åkte jag ju på en förkylning som gjorde att jag missade en del träning, men innan dess gick det ju snabbt så hoppas på bra tider då. Får kanske en hint på hur formen är imorgon när vi hoppar i bassängen. Ingen sovnorgon; träning kl 8.00.

Jag tror det är bra även för motionärer att köra lite intensivare perioder ibland. Ta en egen träningshelg så att säga. Vet att det kan vara svårt med jobb, skola, eventuella barn och allt annat som ska göras. Då kan en träningsresa vara en bra idé. Mamma ocg jag har pratat om en träningsresa till Portugal, tror att Fitness Magazine anordnar det varje år. Någon som har andra tips??


Kommentarer
Postat av: Ana

Alltid lika full av energi! Ja du, lite gott vin...kanske dags att tråffas snart och dela en flaska eller två;)



Kramis

2009-11-12 @ 21:55:10
URL: http://friskisense.blogg.se/
Postat av: jessica [ myckelite om litemycke ]

vi äter de :) och det som blir över får vi ta med hem :) lyx jaaa!

2009-11-12 @ 23:23:16
URL: http://myckelite.blogg.se/
Postat av: MARIA

Vilken bra idé Ana. Vin funkar alltid lika bra! :) Får se om man kanske har nån kväll ledig i vinter. Mycket med skolan fram tills december dock. Kram

2009-11-17 @ 14:19:44
Postat av: christina lindwinell

Låter som en trevlig idé - någon form av aktivitetsresa med sin mamma!! :-) man kan även ta en helg på spaa. Det finns en trevlig aktivitetsresa till Korsika där rider, vandrar, cyklar mm.

2009-11-18 @ 22:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0