Gårdagens inlägg: Höstmotivation

(Vilken sopa jag är. Råkade ta bort gårdagens inlägg. Här kommer det igen.)

Ikväll var jag och mina löparkompisar från Ryssbergets IK varit på klubbkväll på Löparlabbet och frossat i träningskläder, skor och tillbehör. Tyvärr fanns inte jättemycket att välja på i min storlek. Men det hade kommit in många nya löpartajts i höstkollektionen som jag ska in och kolla lite närmare på nästa vecka eller så.

Kvällens inköp blev i alla fall ett nytt underställ samt trosor från craft. Och bäst av allt; nya, korta träningsbyxor från Nike. Grym längd och färg. Känner enorm lust att springa ner till gymmet och prova mina nya brallor. Träningsmotivationen har minst fördubblats ikväll.

Dagens tips: När träningen känns tråkig, inskaffa ett nytt snyggt, skönt och funktionellt träningsplagg.




Kommentarer
Postat av: Ana

Hej vännen...kul att du med bloggar...jag köpte själv ett par långa snygga svart/lila långa tights från craft häromdagen!



Kramis gumman

2009-10-16 @ 19:31:01
URL: http://friskisense.blogg.se/
Postat av: Maria

Vad kul att få en kommentar! :)

2009-10-19 @ 21:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0