Helgen som gått...

... har varit ganska bra ändå:

Fredagen blev väldigt innehållsrik. Grammatikföreläsning, styrketräning, städning hos pappa, restaurangbesök med pappa, idol och fredagsmys med mamm och lillebror och kvällspromenad med lillebror.

Sov i Åhus eftersom jag skulle hänga med mamma och lillebror på öppet hus på Åhus Träningscenter, där de tränar, på lördagsmorgonen. På schemat fanns 8 pass vid 4 tider att välja på. För min del blev det Cross (styrka och kondition i intervaller), Aerobic Low, Yoga och Body Combat. Ca 30 minuter av varje med 10-15 minuter imellan. Aerobic Low var väl inte riktigt min grej, tyckte att det blev rätt långtråkigt. Men de andra var roliga! :) Cross var sjukt jobbigt. Har träningsvärk idag, haha. Under middagen lyckades jag städa lite hemma innan det bar iväg till Lina för vinkväll.

Idag har jag mest tagit det lugnt faktiskt. Pluggat, sett på film och tränat livräddning. Denna veckan blev en bra träningsvecka, totalt 8h 20min uppdelat på 6 träningspass. Nöjd! Nu ska jag fixa en dvd med foton från Kanada. Finaly!! Bjuder på lite bilder därifrån också.



                                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0