Farten börjar komma tillbaka!

Gårdagens träning. Hann ju inte skriva om det igår eftersom det bar av på födelsedagsfest.

Krasslig i halsen tisdag och onsdag. Halsen mådde bättre igår men jag var sinnessjukt trött och funderade på att skippa träningen. Men - och detta är jag i efterhand sjukt nöjd med - tog mig i kragen, begravde latmasken och intalade mig själv att jag inte skulle bli piggare av att hänga vid datorn.

Två timmar plask i vatten inklusive en testserie på 8*100 meter frisim (alltså crawl) - stegrande. Började med 3 lugna, 2 snabbare, 1 ännu snabbare, 1 ännu snabbare och avslutade med en MAX (alltså 100%) från startpall. 1.05.48! Vart kom det ifrån? Sjukt nöjd med mig själv i alla fall. :)


Gammal bild från MWG i Indien 2007.


Kommentarer
Postat av: * Em

Om du inte redan sett det, så missa inte hetaste tävlingen! Valfritt smycke! Sjukt snygga smycken att välja i mellan. http://emelojs.blogg.se/2010/april/tavling-2.html

2010-04-30 @ 12:24:43
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0