Smågodis.

Svenskt smågodis IS THE SHIT!

Framkommer inte minnst av en liten notis jag hittade på expressens hemsida, haha: http://www.expressen.se/nyheter/1.1047520/forsokte-smuggla-in-1-3-ton-smagodis
(även lånat bilden därifrån)



Idag regnar det och är kallt. Professorn var sjuk så kom hem tidigare än planerat. Kvällens planer innebär dock att jag måste ta mig in till stan igen, hade tänkt gå på skandinavisk kväll. Men just nu känner jag mycket mer för att byta om till pyjamas och bädda ner mig i sängen med Bjarne, en fetepåse godis och en bra film. Such a shame att jag inte äter godis. Varför kom jag på den briljanta idén?

Var i en godisaffär, fel - i en gummibjörnsaffär (dock med lite andra saker med) - innan idag och spanade in det härliga utbutet av vanliga gummibjörnar, gummibjörnar utan gluten och laktos, gummibjörnar som är biodynamsikt framställda och gummibjörnar för diabetiker. Utan socker. Får jag äta dem?? Ska fundera på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0