Träning gånger två...

... och jag är halvt död.

Nöjd med nya simklubben som jag hittade. Bara simnnig än så länge, men rätt bra pass. Verkar vara duktig tränare med och gruppen (de jag träffat) är kul. Så idag är jag nöjd. 4800m igår och 4900m idag känns dock i musklerna när man haft lite ledigt. De två träningarna förra veckan kan ju knappast räknas. Nästa simning blir på måndag och så får vi se hur det blir med livräddningsklubben i Anklam. Måste leta upp billigare resa. Tåget är dyrt.

Laddad som bara den inför SM/FMM nu i alla fall. :)

Imrogn får vi se om det blir träning eller vila. Kanske ett stretchpass? Ska i alla fall på historisk rundvandring på universitetet. Ska bli intressant. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0