boooring

Har tråkigt. Snart iväg och träffa lite folk. Under tiden kan man ju fördriva tiden med lite tramstrams. Lista lånad från Lina.

1. Nämn någon som fick dig att skratta igår?
Umgicks ju inte med någon igår så... min bok.

2. Vad gjorde du 8.00-9.00 imorse?
Gjorde mig klar inför tågresan.

3. Vad gjorde du för 30 min sen?
Kollade på Sommar med Ersnst och drack snabbkaffe.

4. Vad hände dig 1993?
Började första klass på Villaksolan i Åhus.

6. Tre ord varför du sist spydde;
För - mycket - alkohol. Kommer dock inte ihåg när det var, rätt länge sen nu.

7. Vilken färg är din hårborste?

Svart & silver.

8. Vad köpte du sist?

Ett badlakan eftersom jag glömde ta med mig ett från Sverige. Och mat & öl.

9. Vad fick du senast i present?
Ehm... Shit, jag kommer inte ihåg!

10. Vilken färg är din dörr?

Vilken av dem? Ytterdörren hemma i Bromölla är röd. :)

11. Var förvarar du dina pengar?

Banken, plånboken, spargrisen.

12. Hur var vädret igår?

Skiftande. Regn - sol - blåst - helt okej.

13. Var kramades du sist?

Hemma med min älskling.

14. Vad ser du fram emot?

Hemfärden på fredag.

19. Vill du klippa dig?

kanske, fast inte riktigt än, har tagit sån tid att spara ut det...

20. Är du över 25?

Ett halvår to go.

21. Pratar du mycket?

Alldeles för mycket, så är det när man är smygblyg. (Hela svaret kopierat från föregående "talare".)

22. Kollar du på O.C.?

2006 kollade jag på det, det var väl då det gick på tv?

26. Är du kittlig?
Slår man upp "kittlig" i en ordbok finns det en bild på mig och jag slår folk som ens försöker sig på att kittla mig.

27. Är du en typiskt svartsjuk person?

Enormt. Är dock bra skådespelerska inom området. Tror jag.

29. Nämn en vän vars namn börjar på M?
Martin! Ja, han är min vän också!

32. Biter du på naglarna?
Är så att säga en "nykter" nagelbitare. Får återfall när jag är riktigt nervös eller inte har tillgång till nagelfil. Annars har jag för det mesta helt okej naglar.

33. Har du lockigt hår?

Nepp. Fast inte platt heller.

34. Vilken konsert ska du på härnäst?

Förhoppningsvis Håkan Hellström i Lund i höst. Vem hänger med? Eventuellt sitta utanför en konsert med Silbermond (ja, ett tyskt band) på onsdag.

35. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu?
Ingen. Utesluter dåliga personer ur mitt liv. De gör ändå ingen nytta där.

36. Hur många gånger har du svurit idag?
Inte en enda faktiskt. Kan bero på att jag inte sagt många ord över huvud taget + att jag fortfarande inte har ett stort tyskt svordomsförråd. Svär i vanliga fall alldelles för mycket, men har blivit bättre och målsättningen är att sluta i princip helt.

37. Vilket ord säger du ofta?

OJ!

39. Har du sett filmen 'Donnie Darko'?

Finns det en film som heter så?

40. Ska du jobba imorgon?
Nej. Inget jobb alls denna sommaren.

42. Vem sa du "jag älskar dig" till sist?
Martin.

43. Vad borde du göra nu?
Gå och dusche och göra mig klar inför kvällen.

44. Har du något smeknamn?
Massor. De två vanligaste är "Mia" (av familj och vänner, dock inte vänner jag lärt känna på senare dar, där heter jag Maria) och "Kladden" (vilket endast får användas av Martin).

45. Sover du mycket?
Lagom. För det mesta. Ibland för lite.

47. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor?

"Knight and day". Har du inte sett den - gå och se den!!!

48. Tycker du om någon just nu?

Tycker om massor med folk!! Martin, Z, familj och mina underbara vänner!!

49. När diskade du senast?

För en timme sen typ.... Ska bli gött att komma hem till diskmaskinen igen.

50. Har du gråtit idag?

Nepp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0