En ledig dag

Var helt ledig från plugg igår. Var istället ute och åkte båt hela dagen. Härligt med lite ledighet och möjlighet att njuta av solen. Tyvärr tog båtturen lite längre tid än vi trodde så han inte gå till stranden på ön när vi kom fram. Men jag och ett par till plaskade lite i havet i alla fall.

Nöjd med att jag köpte ny hatt i förrgår. Den var välbehövlig. Sol, sol, sol hela dagen. Härligt. Fick förövrigt med mig 2 nya skarfsar/bandanas från lilla shoppingen i förrgår. Billiga var de med.

Idag blir det till att återgår till böckerna. Ska plugga lite till torsdagens språkkurstenta och läsa till en av mina litteraturtentor. Det sistnämnda kan jag i alla fall göra ute på balkongen om jag vill. :) Blir kanske en tur till stranden tidig kväll och som vanligt är det städmning inplanerat eftersom det är söndag.

Trevlig dag på er alla!


Fredagens shopping.


Inviger hatten på segelturen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0