Simning.


Först snabbt svar på Mickes kommentar.
Jag äter inte chips eller godis över huvud taget, har inte gjort sen nyår. Det är Bjarne som inte kan hålla tassarna i styr. Men han har grym ämnesomsättning så han får snaska chips ibland. Är bara rädd att han ska finna tjusningen i rödvin och dricka upp mitt lilla lager när jag inte är hemma.


Sen över till dagens träning.
Som vanligt på torsdags eftermiddagarna var jag sjuuukt trött - den där språkkursen tar knäcken på mig, men den är ju så rolig - men lyckades ändå pallare mig iväg till simhallen. Och tur var väl det. Inte nog med att man bli mycket piggare så fort man hamnar i vattnet, det gick desutom ganska bra. Idag också. Skumt.

Samma testserie som förra veckan, och sista 100 gick på...... 1.05.21 = ÅRSBÄSTA! Lagom nöjd med det ja. :)

Hoppas jag lyckas komma tidigt i säng ikväll för imorgon ringer klockan redan 05.15. Dags för morgonpass igen!


ifall det säger er något :)


Kommentarer
Postat av: julia

hej, hoppas allt är bra med dig idag :)

2010-05-07 @ 07:51:06
URL: http://jjuliees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0