Helgen i bilder

FREDAG:

Efter rätt myckett plugg blev det en tur till stan för mjukglas och lite shopping. Älskar att shoppa utan att göra av med en krona egentligen. Älskar presentkort. Hämtade även ut ett efterlängtat paket som kom med posten, nämligen...






Kvällen innehöll grillat på uteplatsen, biljard och fredagsmys. Bara älskling och jag.


LÖRDAG:

Hjälpte mamma att städa/slänga. Firade mammas födelsedag med bowling, smörgåstårta och sällskapsspel.


Present


Jag, Martin och lillebror.


Sällskapsspel


SÖNDAG:

Har påskpyntat...









Nu ska jag fortsätta med uppsatsen + inlämningsuppgiften i det mentala träningsprogrammet.


Har tyvärr inte blivit nån träning alls sen i onsdags. Kroppen har varit väldigt kraftlös, jag har varit trött, halsen har gjort sig påmind. Känns bra att jag har kunnat jobba med det mentala i alla fall. Nu har jag i alla fall gett mig själv en ordentlig vila och hoppas att nästa träningsvecka blir bättre.


Kommentarer
Postat av: LINDSHE - svart bälte i shopping! -

tack för tipset snuttan! :D

ska kanske köpa en sån med...

2011-04-17 @ 19:08:15
URL: http://lindshe.blogg.se/
Postat av: LINDSHE - svart bälte i shopping! -

Det låter ju helt underbart! :)



Hoppas att du får en underbar sommar i år då med massa sol och bad och glass och jordgubbar och annat skönt!! <3

2011-04-17 @ 19:18:47
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0