Dagens kost 2011-11-22.

Frukost:
½ burk lättkvarg med ½ äpple och kanel.
1 kopp grönt te.
1 glas vatten.

Mellanmål:
½ äpple.
1 kopp grönt te.

Lunch:
Kycklingsallad (isbergssallad, cocktailtomater, gurka, gul och röd paprika, gurka, lite olija och kryddor).
Vatten.

Mellanmål:
1 banan
(efter träningen)

Middag:
Lax på bädd av wookade grönsaker.
1 glas lättmjölk.

Efter middagen:
1 stor kopp kaffe med lättmjölk.


Middagen.

Nu ska jag ut på en kvällspromenad och hämta mitt paket från GymGrossisten. :)

Kvällsmål:
Det blev en Optinut Fruit&Nuts och massa vatten också. Var hungrig och ville provsmaka ur paketet från GymGrossisten. :) God! Blir inte jäätesvårt att äta en sån om dagen. ;)


Kommentarer
Postat av: Bea

Okej jaa det är alltid kul att få höra ju :) . Jag började för att jag har en passion för att hjälpa människor. på ett eller annat sätt, antingen att hjälpa dem gå ner i vikt eller att hjälpa folk till en bättre hälsa :) .

Tänkte fråga dig vad du tycker jag ska mer av i min blogg, om du vet någon som du tycker saknas typ :D ? Jätteglad om du kan svara, kul att göra dig nöjd också :) !!



Kra, Bea

2011-11-23 @ 08:33:00
URL: http://svettlukt.se
Postat av: Natalie.

Tusen tack :)

2011-11-23 @ 10:25:26
URL: http://hakunamatata.blogg.se/
Postat av: Emma

Lunchen var mycket god! ;) Din kost såg ju inte heller helt fel ut, nyttigt framförallt! :) Vad roligt att läsa idrott och hälsa, det har jag också funderat på...

2011-11-23 @ 14:36:36
URL: http://emmaes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0