Onsdag.

Spenderar kvällen med tentaplugg, Veronica Maggio och grönt te.
Har svidat om till min Zipperall (one-piece). Mys.
Har ont i ryggen, träningsvärk i benen och en småirriterande hals. Men mest är jag trött. Simningen hoppade jag. idag. Får ta det i lagom takt tills jag har kommit tillbaka helt. Blev ju ett bra benstryke-pass igår.
Imorgon ska jag i alla fall in och plaska lite innan det blir ett besök hos frisören.

Dagen idag har annars varit helt okej.
Än så länge 3 promenader med vovven, blir en till innan läggdags. Innan det är läggdags för mig vill säga. Hunden har redan gått och lagt sig.
Sen har det blivit plugg, mer plugg, skoinköp, en tur till skolan för examination i yrkesetik och sen lite mer plugg. Att säga att jag ser fram emot tills detta är över är en mindre underdrift.

Nu ska jag återgå till böckarna en stund till innan kvällspromenaden med sötnosen...


Kommentarer
Postat av: jessica [ träning, hälsa och kökspyssel ]

mysigt med vovve på promenix. vill oxå ha en liten en men får vänta till man inte bor i lägenhet :)

2011-11-08 @ 18:30:11
URL: http://myckelite.blogg.se/
Postat av: Alexandra Kjellman

Söt vovve! =)

2011-11-09 @ 17:24:07
URL: http://alexandrakjellman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0