Träningsläger.

Helgen spenderades med träningsläger i Jönköping. Jag ÄLSKAR träningsläger. Den här gången blev det två teknikpass på lördagen och egna lopp på tid + lagkapper (staffetter) på söndagen. Var riktigt mör i kroppen efter sista passet faktiskt.

De senaste veckorna har inte riktigt varit.... som jag vill. Jag har varit sjuk, haft mycket i skolan / på jobbet och varit allmänt trött. Då passar träningsläger alldelles utmärkt!

Trodde jag hade en tävling kvar den här säsongen. Det var ju meningen att vi skulle åka till Tyskland och tävla i slutet av november. Men nu var vi för få som hade anmält oss, så det blir ingen tävling. Känns lite segt, men så kan det vara. Blir till att börja grundträningen inför nästa säsong istället.

Har i alla fall ett träningsläger kvar i år, första helgen i december. Ska upp till mitt gamla hemförband för 3 dagars träning. Ser fram emot det!

Ska förövrigt träffa en PT på fredag. Hoppas på att kunna starta ett samarbete där. Behöver lite hjälp med landträningen. Snart bara 1 år kvar till VM ju.... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0