Min tisdag.

Efter hundpromenad och övriga morgonrutiner började jag dagen med att lämna bilen på verkstaden. Begav mig därefter till gymmet för att träna ben. Blev ett bra pass. :) Börjar få upp hyfsad styrka tycker jag. Najs. Därefter blev det en väldans snabb runda på stan: inhandlande av födelsedagspresenter till sambon och blommor till huset. Blev lite sen och fick speinga till tåget. Kom fram med lätt andnöd bara för att se att tåget var 20 minuter försenat. Alltid lika roligt. Men ska det vara försenat kan det nästan lika gärna vara mer än 20 minuter försenat så att man får ersättning.

Har även hunnit med lunchpromenad med hunden, färdigställande och inskickande av inlämningsuppgift, tvätt, disk, powerwalk med hunden, middag... Ja, det var väl typ det. Javisst ja, plantera blommor med. :) Nu blir det TV-soffan innan kvällens sista promenad.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0