EN-ER-GI!

Varit i Lund idag och hämtat intyg på mina kurser. Passade på att göra lite shopping på Gina Tricot och Kicks för pengarna jag fick i födelsedagspresent av Mammi. :)

Var jäkligt trött när jag kom hem så gjorde mig en kopp kaffe och mumsade i mig en Activia-yoghurt (tack Martin) och en kiwi. Det gjorde minsan susen. Har jag handlat, tagit hand om disken och lagt in tvätten.

Nu spelas the Hives ur högtalarna, middagen ska snart förberedas så jag och Martin kan äta direkt när han kommer hem. Blir fisk för fjärde gången denna veckan haha. :) Fisk är bra!
Sen blir det ett crossfit/core-pass på Friskvårdshuset, kvällsmat och Biggest Loser Sverige.
Härlig trosdags trots träningsvärk i benen.

Har hunnit med att plugga lite ockå, men får nog se till att göra lite mer imorgon om jag inte ska behöva lägga alltför mycket tid på det på söndag. Opponering snart ju!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0