Klen och typ tillbaka på ruta ett...

Först var det hostan. Sen var det skolan + förkylning. Och när uppsatsen äntligen är inlämnad åker man på magsjuka. Woho, det här är kul nu. Not. Hade planera in hårdkörarvecka denna vecka med dubbelpass och grejer, men får nog ändra de planerna lite. Men tror jag ska orka med ett teknikpass i bassängen i alla fall. Måste ju göra nånting. Tycker inte om att vara still.

Men först ska jag ta tag i lite grejer här hemma som kommit på efterstjälken när de snaste dagarnas främsta aktiviteter har varit sova och kolla på film. Blev en promenad igår i alla fall. Känner mig klen i kroppen, får ta det här i lagom takt.

Nog för att man ska lyssna på sin kropp, men nån gång kan väl kroppen lyssna på MIG!? Jag har inte tid med mer sjukdommar och skit nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0