Lördags-träning

Träningen har inte gått riktigt som planerat denna veckan. Fast, de passsen jag har kört har ju varit rätt bra. Och dagens pass är jag riktigt nöjd med.

Började med 1 timmer på crosstrainern. Ca 950 kcal brända, woho!! Sen blev det breda latsdrag, smala latsdrag, ryggres med vikt, hängande benlyft, crunches på boll, plankan. Avslutade med en ordentlig stretch! Känndes riktigt bra idag. Jobbigt, men bra. :)

Nästa vecka ska vovven inte vara hemma, men jag tänkte att jag skulle ge mig ut och prommenera innan frukost ändå. Utom om jag ska köra morgonpass. Ska prova ett nytt pass på gymmet nästa vecka med. Tror det är bra.

Nu blir det snart kycklingtacos! :) Oh, visst ja, måste köra knärehab med.

Trevlig kväll på er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0