Träningssammanfattning v. 3

Träningssammanfattning v. 3

Måndag 16/1:
MorgonPW med hunden. 3,42 km på 38,23
Styrka 50 min: Rygg, bröst, axlar, triceps. 3 x 10-15 reps / övn.
Har även varit hos sjukgymnasten och fått mitt knä undersökt.

Onsdags 18/1:
Livräddning 1,5h med Josse. :)
Varit hos sjukgymnasten igen, fått mitt program och gått igenom övningar.

Torsdag 19/1:
"Mental träning": Läst 1h i Nya Bäst när det gäller.
"Återhämtning": Varit på ansiktsbehandlning. Skönt. Det känndes som att det behövdes denna veckan som har varit ganska påfrestande. Stressa ner lite och låta kroppen och hjärnan slappna av.

Fredag 20/1:
Mina dagliga knäövningar.

Lördag 21/1:
Kond + styrka 1h 45min: Först 1h på crosstrainern, sen stryka för rygg och mage, avslutades med ordentlig stretch. Riktigt nöjd med det här passet!
Mina dagliga knäövningar.

Söndag 22/1:
Mina dagliga knäövningar.
Var och bowlade. Kom på att man kan se det som mental träning, för man måste fokusera på sig själv och stänga ute de andra. Inte bli stressad när man börjar ta igen poäng osv. :)

Man kan väl säga att träningsveckan inte riktigt blev som jag ville (3pass av planerade 5) Har gått en massa promenader med vovven i alla fall. Det blev färre pass än planerat, men de jag körde känndes bra i alla fall. Känns också bra att jag tagit tag i det där med knäet. Nästa vecka blir bättre! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0