Träning - so far and forth

Måndag:
Drygt 6km löpning + core på det.

Tisdag:
30 min landträning + 45 minuter simning (endast med benen eftersom handleden är som den är).

Ville eg simma mer men det gjorde mest ont: kramp i fötterna, ömma benhinnor och en mage som inte är alltför lycklig. Tror det beror på alla piller jag knaprar för handleden. Imorgon också bara... Blev bra landträning i alla fall, tror jag ska köra det lite oftare. Då får man in träning för t.ex. knä och bål på ett effektivt sätt. Har börjat köra hopprep med. Hade glömt hur svettigt det kan vara. :) Det jag simmade gick också ganska bra, körde bland annat en serie som jag tror kan vara bra för mjölksyratåligheten i låren. Bra inför 200 super. :) Avslutade med 50 längddyk med fiberfenor, på ett lagom lugnt träningstempo tog det ca 33-34 sek.

Visst ja, har ju lyssnat på mental tränings-CD idag också, gått vidare till spår 2 nu.

Fortsatt träning i veckan är tänkt att bli:

* Onsdag: Simning
* Torsdag: Styrka
* Fredag: Simning
* Lördag & Söndag: ??? 

Nu är det dags att återgå till plugget, jobbar med en inlämningsuppgift - undervisningstext med transitiva och intransitiva rörelseverb. Jahapp!

För övrigt är jag sjukt trött på att inte vara hel.
 


Kommentarer
Postat av: Jennie ♥ - i det andliga/mediala och det fotografiska

hoppas du har haft en underbar dag!♥

2012-03-27 @ 20:47:19
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0