Träningsplanering v. 10

Vecka 10 är tänkt att vara en lite tuffare vecka, med lite fler pass och hög intensitet på flera av dem. Så här har jag tänkt mig veckan:

Måndag:
VILODAG

Tisdag:
Dubbelpass: Styrka + lätt simning

Onsdag:
Morgon: Simning/Livräddning (tufft)
Kväll: Bodybalance

Torsdag:
Morgon: Simning/Livräddning (något lättare)
Kväll: Crossfit/core-pass

Fredag:
Livräddning + knärehab

Lördag:
Löpning

Söndag:
Simning med KSLS?

+ 3 x mental träning

Hunden är inte hemma denna vecka, så blir inte lika mycket promenerande. Därav också möjligheten till fler träningspass. Men någon promenad kanske man slänger in. Nästa vecka blir lätt vecka + tävling.


Jag och Z - sommaren 2011 - vid sommarstugan.


Kommentarer
Postat av: Melissa - Livet i ett Fängelse!

ser ut som en riktigt bra träningsvecka

2012-03-07 @ 13:43:20
URL: http://lavali.blogg.se/
Postat av: Melissa - Livet i ett Fängelse!

Svar:

just nu bara löper jag sen kör lite skrotlyft hemma i vardagsrummet.

Men ska fixa gymkort närmare sommaren så man kan gå på gruppass och få sig lite peppning.



Simmade mycket förut, saknar de en del men finns inga bra ställen här sen man flyttade :(

2012-03-07 @ 15:28:15
URL: http://lavali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0