Träningsplanering v. 12

Okej, nu har jag nog lyckats bestämma hur träningsveckan ska se ut!

Måndag:
Vilodag

Tisdag:
Löpning: "lätt distans"

Onsdag:
Fenism

Torsdag:
Styrka ben, mage, ländrygg

Fredag:
Simning (anpassat pass, inte belasta handleden) + ev. landträning

Lördag:
Löpning: intervaller/backe + styrka/balans

Söndag:
Vilodag

+ minst 3 x mental träning!
+ promenader med hunden, gärna lång morgonpromenad när det fungerar

Veckans utmaning är i övrigt att komma i säng i tid så jag kan gå upp tidigt på morgonen coh ändå få tillräckligt med sömn. Lyckades relativt bra igår får jag säga. Orkade gå upp kl 5.40 och starta dagen med en 5km-promenad. :)

Men nu ska jag ta mig ut på en löptur, den första i de nya dojjorna! :)


Schnyggingarna!!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja det är ett riktigt fint gym! :D

2012-03-20 @ 16:56:45
URL: http://dollyjane.blogg.se/
Postat av: else

Åh vilka häftiga skor, älskar färgerna!

2012-03-21 @ 13:32:20
URL: http://finkultur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0