Träningssammanfattning v. 9

Måndag:
Simning: 30min - 1300 meter - Lätt pass för att mjuka upp kroppen.

Tisdag:
Knärehab: 25min (på lunchen)
Core: 30min (på kvällen)

Onsdag:
Simning: 1h 25min - 4200 meter - A2/A4-pass.
Det blir ju mer effektiv när man tränar själv jfr med när man tränar med klubb. Vilar inte lika mycket mellan de olika serierna utan kör på helt enkelt.
Mental träning: CD - spår 1: Avspänning del 1

Torsdag:
Styrka + cardio: 1h 45min.
(Uppvärmning - styrka för bröst, rygg, axlar, triceps - spinningcykel 20min - mage - stretch.) Bra!

Fredag:
VILODAG

Lördag & Söndag:
Träningsläger med 4 livräddningspass.


= 9 fysiska träningspass (ca 12 timmar) och 1 mentalt (ca 20 minuter) 
+ promenader med hunden.

Nöjd med denna veckan också! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0