Vårkänslor


Var inne i favorit-löpar-butiken Runners Store i Kristianstad. Brukade gå dit innan, när det var Löplabbet, också. Man får lätt bästa servicen där och garanterat bra dojjor med sig hem. Har köpt mina 4 senaste löparskor där, alla har varit toppen. Det blir liksom alltid rätt eftersom de kollar ens fötter och löpsteg och så. Riktigt bra!


    
Asics Gel GT-2170 (5900)
(Innan hade jag Asics Gel GT-2140 haha)

Idag kom jag hem med de här snyggingarna. :) Är de inte fantastiskt inspirerande. Kommer bli sjukt snygga med svarta löpartights och rosa linne till. Heja löpsäsongen! Sköna var de såklart också. Sa jag förresten att de 4 senaste löparskorna jag haft varit Asics? Underbara skor. Blir nog ivigning av dessa nästa vecka - för i helgen är det tävling: Masters-SM i simning i Kristianstad, alltså på hemmaplan. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0