Bryt ner och bygg upp!

Simmade med KSLS igår. Jobbigt denna veckan med. Vi körde ett bra insim (uppvärmning), en ben-serie med mycket tempo (känndes lagom gött i stela lår från onsdagens gym) och därefter en serie med massa MAX. 3 varv skulle vi köra. Jag hade världens mjölksyra efter 1. Härligt. Haha, kännde sig lite gammal då. :) Men det känns som att det ger mycket. Blir inte mycket mjölksyraträning när jag köra själv. Men nu blir det lätt, sprint, teknik och så fram till SM nästa lördag. Får se hur det blir med träningen idag, måste känna lite på kroppen först....

I alla fall, efter ett tufft pass gäller det ju att fylla på med ny energi, och OM jag gjorde det! 1 banan, 1 kokt ägg, 1 liten drickyoggi, 1 solrosfralla med ost, skinka, sallad o tomat, 1 bit kladdkaka med vaniljkesella, 1 kopp kaffe med mjölk, 1 glas apelsinjucie och nåra deciliter vatten. Ja, och en fralla till lite senare. Haha. Hungrig som bara den var jag.

Var på styrelsemöte igår kväll efter träningen med. Kan komma att hända bra grejer i K-stad fram mot hösten. :) Håll öron och ögon öppna!

Nepp, nu blir det plugg, jobb och så kanske lite träningen sen då ja...

Ha en härlig dag!


Kommentarer
Postat av: Linn

Loppis är bäst :-)



Fascinerande - och inspirerande - att läsa om din intensiva träning.

2012-05-11 @ 09:20:14
URL: http://lyckoland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0