Bedömning.

En av de lite knivigare uppgifterna med mitt jobb som lärare är att bedömma elevernas förmågor. Just nu har jag en hel del som väntar på att bli rättat och bedömt. Behöver desutom rensa upp lite i mitt "arkiv" av resultat, få lite struktur över det hela så jag tydligare ser vad de har gjort, hur de har presterat och vilka förmågor vi behöver jobba mer med.
 
Igår tränade jag fensim - snorkel och längddyk. Ska fortsätta med längddyksträningen regelbundet. Det är EN av sakerna jag behöver bli bättre på. Efter träningen blev det massage. Najs. Idag blir det tränarledd masters-simning. Gött. :)
 
Och på fredag bio med älsklingen. Bra vecka det här. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0