Sprintpass

Huvudserien på dagens simpass: 4 x 50 crawl från pall, MAX. Lugn simning + vila mellan. Försökte kolla mina tider på klockan på väggen (tränade själv) vilket är lite knepigt, men jag tror jag simmade på 30 - 29 - 29 - 31. Kändes rätt bra! :)
Detta plus 5.16 - 5.13 på 400 crawl i kontrollerat tempo i onsdags känns som bra tecken och ger definitivt en självförtroende-boost. :)

Idag har annars varit en delvis jobbig dag. Ska bli najs att avsluta den med bio med älsklingen. Imorgon blir det träning på mammas och brödernas träningsställe som har öppet hus. Just nu lutar det åt spinning - gym - yoga (30 min-pass). Kul med variation i träningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0