Mot Hufudstaden!

I onsdags blev det simning med masters-gruppen. Vi har vuxit ordentligt och blivit en ganska stor skara på väldigt olika nivåer. Kul!

Passet blev likt det i tisdags. Jobbigt alltså. Eller,för mig blev det, pga kroppens status, SNORjobbigt! Var helt slut efteråt, länge sen jag var så trött. Musklerna svarade inte som jag ville, de var mest ömma och orkeslösa. Flåset hängde med rätt bra i alla fall och mot slutet fanns ändå lite fart kvar. :)

Igår var vilodag. Superkompensation! Lämnade blod, åkte en sväng till jobb1 så att allt är klart till måndag, tog en sväng inom stan och sen hem och laga mat. Middag, efterrätt och soffmys med älsklingen och sen tidigt i säng.

Idag känns kroppen lite bättre. I princip all träningsvärk är borta. Är dock rätt trött, men lite middag innan simningen ikväll ska nog göra susen.

Nu sitter jag på tåget, snart framme i huvudstaden. Träningsläger i helgen. Har passat på att planera kommande 5 veckors arbete för den ena gruppen på vuxenutbildningen som jag ska ha. Heltidsjobb hela mars, hurra! :)

Nu ska jag blunda en kvart eller så...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0