Hej EM

Blev glädjande besked på träningslägret i helgen om att jag får följa med på EM. Hade ju klarat kvalt på en sträcka och var några hundradelar ifrån på den andra, om jag har rätt för mig, så var lite osäker där. Men det räckte alltså. Känns bra när man har lagt tid på rsplanering, vara med på alla läger osv. Kul att få lön för mödan. Ca 2 månader har jag på mig att komma i toppform i pool och hav.
 
Havssäsongen började ju bra i helgen med träningsläger i Tylösand. Blev bra vågträning, speciellt på söndagen då det blåste upp rejält och det var ganska stora vågor. Större än dem jag brukar träna i i alla fall. ;) Börjar känna mig mer och mer säker och stabil på brädan så det är kul.
 
Med Fitnessfighten/Kickstarten går det okej. Träningen går bra, maten upp och ner. Idag efter träningen gick den ner. :( Imorgon ska den upp igen. :) Nu blir det sova och samla energi inför imorgon. Träna - jobba (sista dagen) - stan kanske - hem och städa lite - träna igen tror jag. Nåt sånt. :) God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0