Hej regn (torsdag)

Först - Förlåt alla soldyrkare som har planerat in någon uteaktivitet, men idag tycker jag att det är rätt skönt med regn. Med undantag av det faktum att vi har forbollsturnering på skolan idag (för elevernas skull, jag klarar mig bra ändå).

För det första behöver vår gräsmatta vattnet och jag behöver vara inne och fixa massa saker med jobbet mm. Lättare att sitta vid datorn när solen inte skiner från en klarblå himmel.

Z har fått prova sin nya, fina regnjacka med! :)

Igår blev det dubbla träningar: WoS-pass på eftermiddagen och simning på kvällen. Körde pushups (armhävningar) igår. Har kört det väääldigt lite de senaste... 2-3 (?) åren pga min muppiga handled så kände mig lite klen. Orkar 10 med bra teknik, sen är det platt fall. Känns lite kass. Men handleden höll så nu kan jag ju träna upp det här igen. Simningen gick bra. Bröstsimspass teknikpass (äntligen)! :) Avslutade en en 25a från pall 16,95 på 25 bröstsim är helt okej. :)

Får se om jag hinner med både land och vatten idag. Har en del att avsluta på jobbet innan sommarlovet med. Speciellt eftersom jag byter arbetsplats i augusti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0